Website is live!

Website-Live-Bijenvereniging-Bliee-Bie-Elspeet.png

Frederike Engberts ontwierp en bouwde nieuwe site

De Blieë Bie had nog niet eerder een eigen website. Vanaf vandaag is deze live! Frederike Engberts werkzaam als digital business adviseur bij PwC Nieuw Zeeland is gevraagd of zij een site wilde ontwerpen en bouwen. Zij reageerde enthousiast en wilde dat vooral kosteloos doen omdat zij de vereniging een warm hart toedraagt. "Ik weet dat de vereniging er zelf alles aan doet om voor de leden en met name voor de jeugd alle activiteiten kosteloos te laten zijn. En ik draag daaraan vanuit het verre Australië op deze manier graag een steentje bij.“

Chapeau voor Frederike, we zijn erg blij met het resultaat.

Frederike zal ons blijvend ondersteunen bij het onderhouden en verder ontwikkelen van de site. De komende dagen en weken zal de site verder worden uitgebouwd en van extra informatie worden voorzien.

Nieuwe Kunstraatpers

3-ramers voor de koninginneteelt